HomeCrewCalendarFAQSearchRegisterLog in

Share | 
 

 DDR Games

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
FireSile
Noob Student - Level 2
Noob Student - Level 2
avatar

Title : Architect of Destiny
Reputation : 1639
Number of posts : 1426
Location : Romania/Constanta
[9D](Acclaim) : -FireSile-
[JD] : xSile
Me? : Yeah Me? o.o

20090608
PostDDR Games

Okey so this is a game from Acclaim , Dance Online ...and just wanna show you guys that didn't played it or just wanna how it is :)




I made this today ( 8/6/2009 ) and it's after 2 months (or something like that) of not playing at all ...and its really hard :P

It's an lvl 10 song (Flow Throw Me) and i used rate 5 (for those who knows whats that).
Back to top Go down
Share this post on: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

DDR Games :: Comments

avatar
Re: DDR Games
Post on Mon Jun 08, 2009 4:48 am by Hoppelhase
Dunno what to say, but for me it looks like a hard keyboard/ mouse test, not to say death for all keyboards after a while ... scratch
avatar
Re: DDR Games
Post on Mon Jun 08, 2009 5:26 am by Phenelope
Yes KEYBOARD killer game O_O!!!
Hope you can send the bill for new Keyboard & mouse to Acclaim after they get busted? hehe

When i played GTA San Andreas i got stuck at 2 missions 1 where i had to dance with a CAR (using suspendors)...
And another where he had to dance at a nighclub (similar to this using arrows)

After a while i got bored & stopped playing that game:S
avatar
Re: DDR Games
Post on Mon Jun 08, 2009 5:54 am by [_Emissary_]
Lol, pheny !! Very easy missions !! And btw I have an old account at dance at ob was lvl 5- cap 11 ^^
avatar
Re: DDR Games
Post on Mon Jun 08, 2009 8:24 am by FireSile
If you know how to play you wont destroy your keyboard and you don't use the mouse in that game

Anyway i really loved that game ...and emi i am lvl 114
Re: DDR Games
Post  by Sponsored content
 

DDR Games

View previous topic View next topic Back to top 

Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
DESTINY :: Off-Topic :: Games-
Free phpbb forum | © phpBB | Free forum support | Contact | Report an abuse | Free forum